عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

بهترین رو در هر حوزه ای به شما معرفی میکنیم

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسان صنعتی از محصولات، ماشین آلات، تجهیزات و کارمندان عکس می گیرند. این عکس ها سپس در وب سایت ها و در مواد بازاریابی مانند مجلات، بروشورها، تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی استفاده می شوند. عکاسی صنعتی در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، معدن، تولید، انرژی و حمل و نقل رایج است. عکاسی صنعتی اغلب افراد را نشان می دهد که با هدف ثبت فرآیند تولید و کار سختی که کارگران انجام می دهند، چیزهایی می سازند و می سازند.

هر شرکت بزرگ صنعتی به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از فرآیندهای کاری خود نیاز دارد و با پیشرفت تکنولوژی و اتوماسیون، نیاز به این تصاویر بیشتر خواهد شد.

کاربرد در صنایع مختلف از جمله:

· تولید

· ساخت و ساز

· مال خودم

· انرژی

· حمل و نقل

بازاریابی و تبلیغات: از عکس های صنعتی چشم نواز می توان در بروشورها، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات، خدمات و قابلیت های شرکت استفاده کرد.

مستندات: عکس های صنعتی را می توان برای مستندسازی پیشرفت ساخت و ساز، نصب ماشین آلات یا فرآیندهای ساخت برای مراجع بعدی یا اهداف آموزشی استفاده کرد.

روابط عمومی: تصاویر مثبت و حرفه ای می توانند به شکل گیری تصویر عمومی یک شرکت کمک کنند و تعهد آن را به ایمنی، فناوری و نوآوری نشان دهند.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی بر ثبت تصاویر برای تبلیغات پر تاثیر متمرکز است. شرکت ها این تصاویر را با هدفی خاص می گیرند و پست می کنند، زیرا حاوی عناصری هستند که مشارکت مخاطب را تشویق می کند. به عنوان مثال، یک برند لباس ممکن است خط زمستانی خود را با عکسی از خانواده ای که کالای برجسته را پوشیده است تبلیغ کند. این تصویر می‌تواند خانواده‌ای را که دور یک شومینه نشسته‌اند و با هم زمان با کیفیتی را سپری می‌کنند به تصویر بکشد.

ویژگی های جذاب طراحی کاتالوگ با عکاسی از محصولات صنعتی و تبلیغاتی

اگر شما یک شرکت با خط تولید حرفه ای هستید، پس باید از اهمیت طراحی کاتالوگ آگاه باشید. این بخشی جدایی ناپذیر از ابتکار بازاریابی کسب و کار شما و ابزاری قدرتمند برای ارتقاء دامنه محصولات شما برای جذب مشتریان بالقوه است. به همین دلیل تلاش مضاعفی برای ایجاد یک کاتالوگ جذاب لازم است.

چه بخواهید یک کاتالوگ را چاپ کنید یا آن را به صورت آنلاین آپلود کنید، باید جالب و پویا باشد وگرنه برای مدت طولانی باقی نمی ماند. یک کاتالوگ با طراحی ضعیف که جلب توجه نمی کند معمولاً در سطل زباله قرار می گیرد. اگر می خواهید از این ابزار بازاریابی نهایت استفاده را ببرید، طراحی کاتالوگ خود را به Modern Design بسپارید تا با توجه به این شش نکته، کاتالوگ خلاقانه ای برای شما ایجاد کند.
1) با توجه به محتوا طرح و رنگ را انتخاب کنید

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که طرح و رنگ کاتالوگ شما با خط تولید و محتوای آن مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک کاتالوگ جواهرات هستید، طرح و رنگ باید سایه های ظریف فلزی مانند طلایی، نقره ای را به تصویر بکشد. برعکس، یک کاتالوگ خودرو باید سایه های تیره تر با رنگ های ظریف داشته باشد و بیشتر روی اعدادی مانند اسب بخار و سرعت تمرکز کند.

2) فونت ها را ثابت نگه دارید

نحوه ارائه محتوای خود در کاتالوگ برای خوانایی آن مهم است. فونت‌ها را در پاراگراف‌ها ثابت نگه دارید و از الگوی یکسانی در طول طراحی پیروی کنید تا سبک ثابت بماند. به عنوان مثال، برای سرفصل ها از فونت های سریف یا اسلب و برای پاراگراف ها از sans serif استفاده کنید. به جریان یافتن محتوا و افزایش خوانایی آن کمک می کند.

3) از تصاویر واضح استفاده کنید

کاتالوگ بدون عکس ناقص است. آنها تمرکز اصلی این ابزار بازاریابی هستند. اما عکس ها باید واضح، با کیفیت بالا (حداقل 300 DPI) و با نوردهی ثابت کلیک شوند. روی جذاب جلوه دادن محصولات خود تا حد امکان تمرکز کنید. در صورت امکان، یک درمان پس زمینه برای عمق بخشیدن به عکس های خود انتخاب کنید. پس عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در این امر بسیار مهم است.

4) روی دقت رنگ تمرکز کنید

این نکته برای کاتالوگ های حاوی محصولاتی مانند لباس، مبلمان یا جواهرات مفید است. علاوه بر کیفیت تصویر، باید روی دقت رنگ نیز تمرکز کنید تا خواننده بتواند رنگ دقیق محصولات شما را درک کند و آنها را جلوی چشمان خود ببیند. برای رسیدن به این هدف، مطمئن شوید که کاغذ با کیفیت بالا را انتخاب کنید و یک سرویس چاپ قابل اعتماد را استخدام کنید که محصولات نهایی بدون خطا را ارائه می دهد.

5) نمایش عناصر کمتر در هر صفحه

نمایش بیش از حد محصولات در یک صفحه باعث می شود کاتالوگ شما به هم ریخته و گیج کننده به نظر برسد. مشتریان به محصول توجه نمی کنند و در نهایت در هنگام ورق زدن صفحات احساس خستگی می کنند. با نمایش کمتر در هر صفحه به محصولات خود فضای مورد نیاز خود را بدهید تا حداکثر توجه مشتریان بالقوه خود را جلب کنید. شمردن. روی چند محصول با تصاویر بزرگتر و توضیحات دقیق تمرکز کنید و تصاویر محصولات دیگر را کوچکتر نگه دارید. اگر چندین مورد برای نمایش دارید، ایجاد یک کاتالوگ با صفحات بیشتر را در نظر بگیرید.

نتیجه

آنچه را که هرگز از محصولات شما ندیده اند به مشتریان خود نشان دهید! در پاسخ باید گفت که این کار به کمک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قابل انجام است. شما باید مفهوم عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را کاملا درک کنید. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از انواع مهم و تخصصی عکاسی برای فروش محصولات می باشد. با این حال، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی یکسان نیستند. زیرا هر دو شامل بازاریابی محصول می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.